Intensywny warsztat sprzedażowy
Opis
Czym jest Intensywny Warsztat Sprzedażowy?
Intensywny Warsztat Sprzedażowy (IWS), to kompletne szkolenie z procesu sprzedaży i skutecznych metod i technik sprzedażowych. Dzięki ich zastosowaniu w praktyce będziesz mógł wyróżnić się w gąszczu innych firm oraz produktów konkurencyjnych.
IWS
- opracowany przez doświadczonego trenera sprzedaży w oparciu o ponad 20 letnie doświadczenie sprzedażowe w różnych branżach oraz 8 letnią praktyką trenerską,
- został dostosowany do naturalnego procesu decyzyjnego większości klientów,
- skupia się na 5 kluczowych umiejętnościach *, które powinien posiadać skuteczny sprzedawca,
- gwarantuje dobre wyniki oraz trwałą zmianę nawyków.
*5 kluczowych umiejętności (umiejętność planowania, automotywacji, umiejętność stawiania pytań, słuchania, bycia konsekwentnym).
Warsztaty te prowadzone są przez trenera, który wykorzystuje następujące metody, tj. arkusze robocze, testy, filmy wideo, dyskusje moderowane, ćwiczenia grupowe, odgrywanie scenek, które odpowiadają ogólnym interesom oraz potrzebom sprzedażowym. Warsztaty są również świetną okazją dla trenerów wewnętrznych oraz menedżerów, którzy mogą zweryfikować swoje spojrzenie na dotychczasową pracę.
Intensywne Warsztaty Sprzedażowe są zaprojektowane tak, aby nauczyć stosowanie w profesjonalny sposób metod opartych na naturalnym procesie sprzedażowym. Idealnymi kandydatami są:
IWS jest prowadzony przez doświadczonych trenerów sprzedaży, którzy posiadają bogate doświadczenie praktyczne. Materiały oraz program są zaprojektowane według sprawdzonych metod wykorzystywanych w kształceniu osób dorosłych. Ćwiczenia są dopasowane do poziomu doświadczenia uczestników, by każdy mógł od razu po szkoleniu z łatwością zastosować je w swojej praktyce. Szkolenie obejmuje 8 modułów gdzie każdy moduł bada i wzmacnia minimum dwie kompetencje, dzięki którym każdy sprzedawca może poprawić relacje ze swoimi klientami. Po szkoleniu każdy uczestnik otrzyma na swoją skrzynkę pocztową przez 3 miesiące w różnych odstępach czasu materiały i ćwiczenia, dzięki którym będzie mógł utrwalić zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Przed rozpoczęciem szkolenia, każdy uczestnik będzie mógł wypełnić test badający poziom kompetencji sprzedażowych oraz zapoznać się ze skondensowaną wiedzą z zakresu sprzedaży.
PIERWSZY DZIEŃ
1. Wprowadzenie
2. Zaplanuj wygraną
3. Sprzedaj siebie
4. Sprzedaj firmę
DRUGI DZIEŃ
5. Sprzedaj produkt
6. Bądź w procesie
7. Finalizacja
8. Działania posprzedażowe
Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych na Uniwersytecie Szczecińskim, Collegium Balticum oraz Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Jako trener współpracuje z wieloma znanymi firmami doradczymi. Posiada umiejętność nawiązywania i rozwijania długoletnich relacji biznesowych na wszystkich szczeblach zarządzania oraz doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji do działów handlowych. Szkolenia to jego pasja, sposób na życie i możliwość ciągłego rozwoju. Oprócz szkoleń, czerpie ogromną satysfakcję prowadząc coaching. Jego dodatkową pasją jest pomaganie innym osobom, dlatego kiedy tylko się da, angażuje się w projekty społeczne. Między innymi prowadzi konsultacje w Północnej Izbie Gospodarczej z zakresu: Specjalizuje się w szkoleniach: Consulting w dziale HR Zawód trenera traktuję jako swoje hobby, któremu poświęcam się bezgranicznie. Jestem samodzielny, potrafię pogodzić pracę z nauką, a także z wychowywaniem swoich dzieci. Czytam wiele książek, ciągle podnoszę kwalifikacje, by uczestnicy moich szkoleń dostali największą wartość jaką jest wiedza i umiejętności praktyczne.Artur Rak
Dyplomowany trener biznesu, swoją karierę zawodową rozpoczął w roku 1993 prowadząc działalność usługową. Przez kolejne lata pracował w działach sprzedaży na różnych szczeblach zarządzania w światowych koncernach z różnych sektorów: spożywczego, przemysłowego, farmaceutycznego. Między innymi dla firm: Frito-Lay, Wedel, Ambra SA., Woseba, Amplico Life, Ferrero, Wrigley, Therpomplast, AstraZeneca, Jelfa, GlaxoSmithKline. Organizator ogólnopolskich Warsztatów Trenerskich oraz Klubu Strategów Marketingu. Członek Północnej Izby Gospodarczej i Toastmasters International. Prezes Fundacji Baltic Leaders.
Prywatnie mąż i ojciec dwójki wspaniałych dzieci. Niepohamowany optymista, badacz ludzkiej motywacji, energiczny inspirator i mówca motywacyjny. Pasjonat Warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych.