Program dyplomowy dla controllerów i finansistów – dowiedz się więcej!

Doskonalenie kompetencji kierowniczych – szkolenie w formie 4 sesji on-line

Opis

Kopia Mailing AC ogólny nagłówek - harmonogram szkoleń jesień 2019

 

Wychodzimy naprzeciw Państwa potrzebom – zapraszamy na certyfikowany kurs online z zakresu zarządzania zespołem. To będzie doskonała okazja, by rozwinąć i utrwalić kompetencje społeczne, niezbędne do bycia skutecznym liderem! Szczególny nacisk położymy na umiejętności niezbędne do kierowania zespołem w warunkach pracy zdalnej. Szkolenie w całości prowadzone jest online.

Zachęcamy – #zostanwdomu i rozwijaj swoje umiejętności z Akademią Controllingu!

Nie pasują Ci podane terminy? Skontaktuj się z nami! Na pewno znajdziemy rozwiązanie.

Zapraszamy na szkolenie w formie sesji on-line. Dzięki udziałowi w szkoleniu zdalnym:

  1. Utrwalisz wiedzę dotyczącą postępowania lidera – szczególnie w warunkach konieczności pracy zdalnej
  2. Przeanalizujesz środowisko pracy zespołów – wypracujesz strategię rozwiązywania problemów związanych z użyciem systemu pracy zdalnej
  3. Dokonasz własnej refleksji nad indywidualnym stylem kierowania – bilans zasobów lidera w konkretnych sytuacjach
  4. Dowiesz się jak wykorzystać sytuację kryzysową do diagnozy organizacji pracy w organizacji w celu wdrożenia usprawnień w kolejnych okresach pracy

Proponujemy wygodną, ale też skuteczną i efektywną formułę zajęć:

  1. Przed spotkaniem on-line uczestnicy otrzymują zadanie do samodzielnej pracy (poprzez maila)
  2. Każde spotkanie dedykowanej jest konkretnej umiejętności kierowniczej
  3. Po spotkaniu on-line ustalamy wspólnie listę zadań do przygotowania na następne spotkanie

JEST TO SZKOLENIE DLA MENEDŻERÓW I KIEROWNIKÓW, KTÓRZY CHCĄ LEPIEJ PRZEWODZIĆ SWOIM ZESPOŁEM I SKUTECZNIEJ ZARZĄDZAĆ ZADANIAMI.

Weź udział w szkoleniu online i zdobądź niezbędne kompetencje, by zarządza zespołem w sytuacjach kryzysowych oraz przy konieczności wprowadzenia pracy zdalnej. Dowiedz się jak:

  1. Kontrolować stres i emocje w sytuacji kryzysowej
  2. Koncentrować i mobilizować energię w środowisku zdalnym
  3. Lepiej zrozumieć możliwości działania w nowej sytuacji
  4. Wykorzystać kryzys do diagnozy organizacji pracy w organizacji w celu wdrożenia usprawnień w kolejnych okresach pracy

Spotkanie 1 – Planowanie pracy zespołu

  1. Tworzenie harmonogramów, planów, specyfikacji zadań
  2. Wyznaczanie celów zgodnych z metodą SMART, GROW, PDCA
  3. Określanie i efektywne wykorzystywanie dostępnych zasobów ludzkich, finansowych, technicznych
  4. Planowanie operacyjne – krótkoterminowe i strategiczne – długoterminowe
  5. Łączenie różnych perspektyw organizacji w planowaniu działań
  6. Rozwiązywanie problemów poprzez poszukiwania optymalnych rozwiązań
  7. Wybór jasnych priorytetów strategicznych
  8. Stosowanie różnych narzędzi ułatwiających planowanie (macierze, arkusze, tabele, zestawienia, analizy)
  9. Budowanie działań spójnych koncepcyjnie z priorytetami strategicznymi

Spotkanie 2 – Zlecanie zadań

  1. Oczekiwanie zlecającego i przyjmującego zadanie dotyczące komunikacji
  2. Mosty i pułapki komunikacyjne – szczególnie w sytuacji pracy zdalnej
  3. Układanie struktury rozmowy i struktury zadań
  4. Fakty i mity na temat delegowania
  5. Ustalanie mierników wykonania
  6. Badanie sytuacji pracownika
  7. Używanie różnych stylów kierowania w procesie zlecanie zadań
  8. Ocena realizacji zadań (ilościowa i jakościowa)
  9. Techniki przekazywanie informacji zwrotnej

Spotkanie 3 – Rozwiązywanie problemów

  1. Analiza sytuacji i środowiska pracy
  2. Identyfikacja problemów
  3. Intuicyjne vs. metodyczne podejście do rozwiązywania problemów
  4. Kontrola i świadome użycie emocji w procesie rozwiązywania problemów
  5. Techniki pobudzania kreatywności
  6. Używanie różnych stylów negocjacyjnych w sytuacjach problemowych
  7. Tworzenie planów w oparciu o nowe fakty zgłaszane przez pracownika

Spotkanie 4 – Rozwijanie pracowników

  1. Rozmowy on-line: bilans korzyści i zagrożeń
  2. Prowadzenie rozmów przekrojowych i operacyjnych – zasadnicze różnice
  3. Techniki rozwoju kompetencji w czasie rozmowy podsumowującej
  4. Coaching w procesie zdalnym
  5. Motywowanie i docenianie w procesie rozwoju
  6. Tworzenie indywidualnego profilu pracownika
  7. Dobór narzędzi i zasad dalszego rozwoju kompetencji