Inteligencja emocjonalna w biznesie
Opis
Dlaczego student mimo tego, że wie, że powinien się uczyć regularnie i z dużym wyprzedzeniem, zostawia naukę na ostatnią chwilę?
Dlaczego tak chętnie obiecujemy sobie włączając serial, że to będzie tylko jeden odcinek, a kończy się na kilku?
Dlaczego mimo że wiemy, że fast food’y i słodycze są niezdrowe, to tak ciężko się oprzeć pokusie?
Dlaczego mimo że oglądaliśmy film „Kevin sam w domu” wielokrotnie i teoretycznie nie potrzebujemy go oglądać, to i tak chętnie obejrzymy w kolejne święta?
Zachowania ludzkie bardzo często nie są racjonalne. I nic w tym dziwnego, bo to emocje kierują ludzkimi zachowaniami. Wybieramy to, co łatwiejsze, przyjemniejsze i prostsze, a staramy się odsuwać czynności i procesy nieprzyjemne, niekomfortowe i wywołujące duży opór.
Świadomość emocjonalna zatem pozwala na przełamanie wielu barier rozwojowych, nawiązywanie lepszych relacji w życiu prywatnym i biznesie, realne wykorzystanie swojej wiedzy i umiejętności, redukcję stresu, pobudzenie kreatywności i osiągnięcie szeregu innych korzyści.
Szkolenie dedykowane jest każdemu, kto chciałby wykorzystać świadomość emocjonalną do swoich prywatnych czy zawodowych celów. W szczególności zapraszamy osoby, które:
Świadomości emocjonalnej powinniśmy się uczyć w domu rodzinnym i szkole. Tymczasem na funkcjonowanie emocji nie zwracano większej uwagi, a jeśli już, to w opaczny sposób (np. przez przekazy „okazywanie emocji jest złe” czy „trzeba powstrzymać emocje”). Tymczasem emocji nie można wyłączyć, bo są częścią naszej fizjologii, dlatego… warto nauczyć się wykorzystywać je do swoich celów! Dzięki szkoleniu staną się Państwo osobami bardziej świadomymi siebie, swoich potrzeb, swoich zachowań i dążeń, a dzięki zrozumieniu mechanizmów odczuwania i przeżywania emocji, nauczą się Państwo, jak wykorzystywać je w roli menedżera czy sprzedawcy. Szkolenie jest prowadzone przez Bartosza Liberskiego, jednego z pionierów wykorzystywania inteligencji emocjonalnej w szkoleniach miękkich w kraju.
Cele szkolenia są następujące:
I. Jak działają emocje II. Kontakt człowiek-człowiek III. Emocje w sprzedaży IV. Emocje w obsłudze klienta V. Emocje w pracy menedżera VI. Emocje w samorozwoju
• po co są i jak działają emocje
• schematy emocjonalne
• wzbudzanie i rozładowanie emocji
• wzbudzanie zaufania i sympatii
• o czym warto mówić, a co zostawić dla siebie
• jak zwiększać i zmniejszać dystans w relacjach
• sprzedawaj emocje, nie ofertę
• pobudzanie wyobraźni klienta
• opiekowanie się obiekcjami klienta
• storytelling
• czym zapewnić poczucie bezpieczeństwa klientowi
• obsługa klienta trudnego
• motywowanie pracowników w oparciu o inteligencję emocjonalną
• rozwiązywanie konfliktów
• przekonywanie do pomysłów i idei
• organizacja czasu i zadań
• dlaczego nie robię postępów?
• przełamywanie barier rozwojowych
• work-life balance