Controlling sprzedaży
Opis
Zapraszamy na szkolenie, w trakcie którego zdobędziesz wiedzę z zakresy controllingu sprzedaży.
Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się nie tylko jak prawidłowo planować, monitorować i analizować wyniki zespołów handlowych, ale również jak stale doskonalić pracę sił sprzedaży i gdzie poszukiwać możliwości zwiększenia rentowności sprzedaży. Program szkolenia łączy w sobie również zagadnienia strategiczne i operacyjne. Szczególną uwagę poświęcimy polityce cenowej i zagadnieniom marżowości oraz wskaźnikom marketingowym, wykorzystywanym w controllingu sprzedaży.
Szkolenie uzupełnione będzie o praktyczne studia przypadków, a także szereg ćwiczeń, pomagających zrozumieć i utrwalić omawiane zagadnienia.
– Dyrektorzy Controllingu – Controllerzy – Dyrektorzy i menedżerowie działów sprzedaży – Członkowie Zarządów i właściciele przedsiębiorstw
– zdobycie wiedzy z zakresu controllingu sprzedaży – zrozumienie czynników determinujących skuteczność i efektywność pracy zespołów sprzedażowych – poznanie narzędzi wykorzystywanych do planowania, analizy i oceny działań sprzedażowych, w tym wskaźników w sprzedaży – poznanie zagadnień zarządzania marżą oraz strategii cenowo-rabatowych – zdobycie kwalifikacji podnoszących konkurencyjność uczestników na rynku pracy
I DZIEŃ II DZIEŃ
Specjalizuje się w zarządzaniu strategicznym oraz zarządzaniu sprzedażą i marketingiem ze szczególnym uwzględnieniem controllingu oraz finansowych aspektów sprzedaży. Pracę naukową dodatkowo poświęca badaniu źródeł konkurencyjności przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym, w tym roli sprzedaży i marketingu w procesie ekspansji międzynarodowej. Dr Anna Sperska posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania, sprzedaży i marketingu, w tym 12-letnie na stanowiskach menedżerskich jako Dyrektor Zarządzający, Dyrektor Sprzedaży, Pełnomocnik Zarządu i Prokurent, a wcześniej Kierownik Działu Marketingu i Kierownik Projektu. Jako Dyrektor Sprzedaży oraz Pełnomocnik Zarządu zarządzała kilkudziesięcioosobowymi zespołami sprzedaży, marketingu i analiz, skutecznie podnosząc efektywność podległych zespołów. Brała udział w projektach restrukturyzacyjnych oraz w dostosowaniu spółki do wymogów giełdowych. Ściśle współpracowała z Zarządem firmy przy tworzeniu i realizacji projektów strategicznych. Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmach C.Hartwig Gdynia S.A., Danfoss LPM oraz Oldendorff Carriers GmbH, a także podczas realizacji wielu projektów doradczych dla firm różniej wielkości, z różnych branż. Jako konsultant prowadziła skuteczne procesy restrukturyzacyjne przedsiębiorstw oraz zespołów sprzedażowych. Od 2018 roku związana również ze środowiskiem akademicki, obecnie jest wykładowcą w Instytucie Handlu Zagranicznego, na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Gdańskiego oraz w Wyższej Szkole Biznesu i Administracji w Gdyni. Jest też twórcą i opiekunem merytorycznym Studiów Podyplomowych „Zarządzanie Sprzedażą w Przedsiębiorstwie” w Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni. Absolwentka Handlu Zagranicznego na Uniwersytecie Gdańskim, Studium Podyplomowego „Zarządzanie Marketingowe na Rynku B2B” na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, programu typu MBA „Management” realizowanego przez Canadian Management Institute (obecnie ICAN) oraz wielu szkoleń w obszarze sprzedaży i zarządzania. W 2019 roku uzyskała stopień doktora w dziedzinie Ekonomia i Finanse na Uniwersytecie Gdańskim. Prywatnie mama 4-letniego Michała, pasjonatka sportów kynologicznych i jeździectwa.dr Anna Sperska Dyrektor Zarządzająca w firmie doradztwa strategicznego oraz pracownik Katedry Biznesu Międzynarodowego na Uniwersytecie Gdańskim. Praktyk biznesu z ponad 12-letnim doświadczeniem menedżerskim. Jako Dyrektor Sprzedaży, a później konsultant skutecznie prowadziła restrukturyzacje obszarów handlowych. Specjalizuje się w zarządzaniu strategicznym oraz zarządzaniu sprzedażą, ze szczególnym uwzględnieniem controllingu sprzedaży i ukierunkowaniem na wzrost efektywności procesów. Menedżer, konsultant, autor artykułów oraz wykładowca akademicki.