Program dyplomowy dla controllerów i finansistów – dowiedz się więcej!

Szkolenie sprzedażowe dla producenta mebli

ROZWIJANIE KOMPETENCJI SPRZEDAŻOWYCH U PRACOWNIKÓW PRODUCENTA MEBLI BIUROWYCH

W czerwcu 2016 przygotowaliśmy dedykowane szkolenie dla przedstawicieli handlowych oraz pracowników serwisu, koncentrującego się na relacjach z trudnym klientem.

Założono następujące cele szkoleniowe dla Uczestników szkolenia:

  •  Nauczenie się rozpoznawania sytuacji konfliktowych
  • Poznanie swojego stylu rozwiązywania konfliktów
  • Poznanie technik radzenia sobie z zastrzeżeniami
  • Poznanie podstawowych typów osobowości, by nauczyć się trafniej dopasowywać swój przekaz w rozmowie ze swoimi klientami
  • Zdobycie wiedzy i umiejętności odnoszących do słuchania trudnego klienta

Grupa była bardzo pozytywnie nastawiona na zdobywanie nowej wiedzy. Chętnie uczestniczyli w ćwiczeniach oraz brali aktywny udział w dyskusjach związanych z ich pracą. Bardzo zadowoleni z zaproponowanych ćwiczeń związanych z komunikacją w grupie

Tak o trenerze wypowiedzieli się Uczestnicy:

  • Duże zaangażowanie
  • Mówi przystępnie, w sposób prosty i zrozumiały
  • Profesjonalista, kontaktowy, otwarty
  • Ciekawa tematyka, która może być wykorzystana zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym. Prowadzący bardzo kompetentny
  • Profesjonalne podejście do tematu
  • Artur jest bardzo sympatyczny, otwarty i pomocny
  • Szkolenie bardzo ciekawe. Tematyka szkolenia bardzo przejrzyście przekazana przez trenera.