ROZWIJANIE KOMPETENCJI SPRZEDAŻOWYCH U PRACOWNIKÓW PRODUCENTA MEBLI BIUROWYCH
W czerwcu 2016 przygotowaliśmy dedykowane szkolenie dla przedstawicieli handlowych oraz pracowników serwisu, koncentrującego się na relacjach z trudnym klientem.
Założono następujące cele szkoleniowe dla Uczestników szkolenia:
- Nauczenie się rozpoznawania sytuacji konfliktowych
- Poznanie swojego stylu rozwiązywania konfliktów
- Poznanie technik radzenia sobie z zastrzeżeniami
- Poznanie podstawowych typów osobowości, by nauczyć się trafniej dopasowywać swój przekaz w rozmowie ze swoimi klientami
- Zdobycie wiedzy i umiejętności odnoszących do słuchania trudnego klienta
Grupa była bardzo pozytywnie nastawiona na zdobywanie nowej wiedzy. Chętnie uczestniczyli w ćwiczeniach oraz brali aktywny udział w dyskusjach związanych z ich pracą. Bardzo zadowoleni z zaproponowanych ćwiczeń związanych z komunikacją w grupie
Tak o trenerze wypowiedzieli się Uczestnicy:
- Duże zaangażowanie
- Mówi przystępnie, w sposób prosty i zrozumiały
- Profesjonalista, kontaktowy, otwarty
- Ciekawa tematyka, która może być wykorzystana zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym. Prowadzący bardzo kompetentny
- Profesjonalne podejście do tematu
- Artur jest bardzo sympatyczny, otwarty i pomocny
- Szkolenie bardzo ciekawe. Tematyka szkolenia bardzo przejrzyście przekazana przez trenera.