Program dyplomowy dla controllerów i finansistów – dowiedz się więcej!

Szkolenie dedykowane dla branży energetycznej

cla

W dniach 26-27.10.2015 organizowaliśmy szkolenia dla przedsiębiorstwa z branży energetycznej pt. Profesjonalna rozmowa telefoniczna z Klientem i podstawy asertywności.

Celem szkolenia było przekazanie wiedzy i umiejętności w zakresie usprawnienia obsługi klienta, gdzie uczestnicy:

  • poznali swoje mocne i słabe strony
  • poznali podstawowe typy osobowości, nauczyli się trafniej dopasowywać swój przekaz w rozmowie ze swoimi klientami
  • nauczyli się odkrywać potrzeby, aby łatwiej dopasować swój przekaz
  • zrozumieli z czego wynikają obiekcje
  • poznali techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami
  • zdobyli wiedzę odnośnie dysonansu poznawczego
  • nauczyli się rozpoznawać sytuacje konfliktowe
  • poznali swój styl, którym kierują się przy rozwiązywaniu konfliktów
  • nabyli wiedzę i umiejętności odnoszące się do technik słuchania trudnego klienta
  • zrozumieli istotę procesów komunikacyjnych występujących pomiędzy ludźmi
  • nauczyli się aktywnie wpływać na przebieg zdarzeń