GRUPA SZKOLEŃ ROZWIJAJĄCYCH KOMPETENCJE OSOBISTE DLA OPERATORA LOGISTYCZNEGO
Dla naszego klienta, firmy świadczącej profesjonalne usługi logistyczne, zrealizowaliśmy 5 warsztatów z tematyki
• Efektywnej komunikacji i podejmowania decyzji
• Budowania relacji
• Organizacji pracy
Cykl szkoleń został poprzedzony wnikliwą diagnozą potrzeb szkoleniowych, dzięki której powstał program umożliwiający przećwiczenie przez uczestników m.in. umiejętności:
- Przekazywania informacji, instrukcji, poleceń, prezentacji
- Dopasowanie stylu komunikacji do odbiorcy informacji
- Wykorzystanie różnych kanałów komunikacji w pracy – dobre praktyki
- Opory przed otwartą komunikacją – bilans zysków i strat
- Komunikacja w obszarze zadań i zleceń
- Identyfikacja przyczyn nieporozumień
- Budowanie wizerunku współpracownika jako osoby otwartej na działania
- Przegląd użytecznych narzędzi komunikacyjnych ułatwiających przekazanie idei
- Techniki aktywnego słuchania
- Tworzenie procedur ułatwiających współpracę
- Budowanie relacji wewnętrznych
- Asertywność w praktyce zawodowej
- Rozwiązywanie problemów
- Dopasowanie stylu organizacji pracy do specyfiki stanowiska i relacji w zespole
- Metody określania priorytetów
- Praca pod presją i konflikcie celów
- Planowanie dnia pracy
- Podejmowanie decyzji
- Wyciąganie wniosków z trudnych sytuacji
- Standardy profesjonalnych działań
A tak o szkoleniu wypowiedzieli się uczestnicy projektu:
- Bardzo dobrze przedstawił i omówił zagadnienia i problemy
- Przygotowany, płynne prowadzenie, zrozumiały
- Trener przygotowany do przeprowadzenia szkolenia, informacje przydatne w pracy
- Bardzo dobrze przygotowany, ciekawe przykłady
- Trener OK, szkolenie OK
- Dobre było to, że szkolenie nie polegało na odczytywaniu slajdów przez trenera tylko ćwiczeniach
- Zaangażowany
- Trener znający się na pracy, ma warsztat
- Bardzo dobre prezentowanie zagadnień oraz tematyki szkolenia o przykłady z życia
- Świetny przekaz informacji – zdecydowanie lepszy niż nudne prezentacje